Συχνές Ερωτήσεις

1. Η τιμή για μαξιλάρια/μαξιλάρες περιλαμβάνει και τo γέμισμα?

Η αναγραφόμενη τιμή αφορά μόνο τη θήκη .

2. Μπορώ να αγοράσω ένα ριχτάρι και μελλοντικά να θελήσω να αγοράσω από τον ίδιο οδηγό και να είναι ίδιο?

Όχι δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα ναι το ίδιο.

3. Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν και να το αποστείλετε σε διεύθυνση στο εξωτερικό?

Θα πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία για να ενημερωθείτε για το κόστος αποστολής του και εφόσον συμφωνείτε, ναι γίνεται.

4. Μπορώ να ζητήσω την έκδοση τιμολογίου?

Ναι. Θα πρέπει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία ώστε να μην κοπεί απόδειξη λιανικής. Εάν δεν υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία και κοπεί απόδειξη λιανικής δεν μπορούμε να κόψουμε και τιμολόγιο.

5. Μπορώ να χρησιμοποιήσω ταχυδρομική θυρίδα για διεύθυνση αποστολής?

Ναι. H αποστολή του προϊόντος που θα έχετε παραγγείλει θα μπορεί να ταχυδρομηθεί μόνο με τα ΕΛΤΑ και χωρίς δυνατότητα αντικαταβολής, δηλαδή θα πρέπει να έχετε εξοφλήσει το προϊόν πριν αποσταλεί.

6. Υπάρχουν κάποια προϊόντα πιο ευαίσθητα στο πλύσιμο από κάποια άλλα?

Ναι. Τα υφάσματα με σύνθεση 100% βαμβάκι ακόμα και στο πλύσιμο με κρύο νερό μαζεύουν σε ποσοστό έως και 5%, καλά είναι να το λαμβάνετε υπόψη. Το προϊόν δεν δίνατε να αντικατασταθεί εάν έχει πλυθεί.

7. Προσφέρετε αμπαλάζ δώρου?

Ναι, κατόπιν συνεννοήσεως.